top banner
بررسی تخصصی آل این وان ایسوس E5402

آل این وان (AiO) ایسوس مدل E5402 یک گزینه قدرتمند برای میز کار و یک گزینه خوب برای سرگرمی است. با خرید این آل این وان می‌توانید بعد از ساعات کاری هم سرگرم شوید.

نکات مثبت و منفی

نکات مثبت

  • طراحی مدرن و جذاب
  • کیفیت بالای نمایشگر 23.8 اینچی
  • سخت افزار قدرتمند
  • فضای ذخیره سازی هیبرید
  • اسپیکر داخلی

نکات منفی

  • در نسخه ارزان‌تر نمایشگر لمسی وجود ندارد

آل این وان ایسوس مدل E5402 از سری ExpertCenter یک کامپیوتر قدرتمند است؛ این محصول قدرت و راحتی استفاده را با یکدیگر ترکیب کرده به دست شما می‌رساند. آی تی هوم این مدل از آل این وان‌های ایسوس را به کاربران اداری برای کار و کاربران خانگی برای سرگرمی پیشنهاد می‌کند. آل این وان E5402 ساخته شده تا تجربه شما از دنیای کامپیوتر را برای همیشه تغییر دهد.

طراحی و کیفیت ساخت

در نگاه اول، یک آل این وان سربلند را رو به روی خود می‌بینیم! البته که اگر زاویه و ارتفاع قرار گرفتن AiO برای شما مناسب نیست، به راحتی می‌توانید آن را تغییر دهید. کیفیت ساخت این محصول را فوق العاده می‌دانیم، ایسوس شاسی ExpertCenter را با حساسیت بیش‌تری تولید کرده و به بازار عرضه می‌کند.

ارتفاع و زاویه آل این وان E5402 قابل تغییر است
شما می‌توانید زاویه و ارتفاع آل این وان E5402 را تغییر دهید

طراحی E5402 مدرن است، هیچ کدام از زوایا و خط‌های روی بدنه دستگاه اشتباه نیست، اما باید قبول کنیم ظرافت آی‌مک‌های اپل را ندارد. استفاده از مواد با کیفیت در ساخت آل این وان‌های سری Expert‌Center باعث می‌شود تا کیفیت را ببینیم و احساس کنیم. مهندسان طراحی و تولید ایسوس به تمام جزئیات دقت کرده و آن‌ها را بررسی می‌کنند.

کیفیت نمایشگر؛ کمی بهتر از عالی!

نمایشگر آل این وان ایسوس E5402 23.8 اینچ با کیفیت FHD است. ایسوس برای ساخت نمایشگر این آل این وان از پنل IPS استفاده می‌کند تا بتوانیم از هر زاویه به مانیتور دستگاه نگاه کنیم. نرخ نوسازی مانیتور آل این وان E5402 به 60 هرتز می‌رسد، نرخ نوسازی 60 هرتز برای هر کاری به جز بازی با کیفیت بالا مناسب است.

کیفیت نمایشگر آل این وان ایسوس مدل E5402 FHD است
آل این وان E5402 از نمایشگر 23.8 اینچی با کیفیت FHD استفاده می‌کند

روشنایی این نمایشگر به 250 نیت می‌رسد که آن را به گزینه‌ای خوب برای کار در محیط بسته تبدیل می‌کند، این محصول گزینه خوبی برای کار در محیط باز و زیر نور خورشید نیست. این مانیتور طیف رنگی sRGB را به طور کامل پوشش می‌دهد تا برای کارهای گرافیکی نیز مناسب باشد.

فراموش نکنید که مانیتور آل این وان ایسوس مدل E5402 لمسی بوده و با انگشت خود می‌توانید با ویندوز کار کنید. یک مانیتور لمسی در انجام هرچه ساده‌تر و سریع‌تر کارها به شما یا کارکنان شما کمک می‌کند.

سخت افزار و عملکرد؛ قدرت بیشتر برای کارهای سخت

ایسوس در AiO رده بالای خود از پردازنده‌های مختلف اما قدرتمند استفاده می‌کند. به طور کلی ترکیب سخت افزاری این دستگاه برای بالاترین عملکرد ممکن ساخته می‌شود. برای مثال مدل E5402WHAT از پردازنده اینتل Core i7 مدل 11700B به همراه 16 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت SSD در کنار 1 ترابایت حافظه HDD استفاده می‌کند.

سخت افزار آل این وان E5402 قدرت کافی برای سرگرم کردن کاربران و انجام کارهای اداری را دارد
سخت افزار آل این وان ایسوس مدل E5402 قدرتمند بوده و برای کارهای اداری و سرگرمی مناسب است

حافظه رم این دستگاه از نوع DDR4 بوده و سرعت آن 3200 مگاهرتز است. متاسفانه آل این وان E5402WHAT قابلیت ارتقا نداشت و حداکثر مقدار حافظه رم آن به 16 گیگابایت محدود می‌شود.

اتصالات و انواع درگاه؛ از تایپ A تا تایپ C

ایسوس در آل این وان E5402 درگاه کافی برای هر گروه از کاربران را در نظر گرفته است، تفاوتی ندارد از این آل این وان در کدام سازمان و کدام کار استفاده می‌کنید، این محصول قطعا نیاز شما را برطرف می‌کند. 2 درگاه USB 2.0 برای اتصال موس و کیبورد، 3 درگاه USB 3.0 برای انتقال سریع اطلاعات و 1 درگاه USB تایپ سی  را برای آیفون جدید شما در نظر گرفته است. البته که اگر بخواهید آل این وان خود را به یک مانیتور خارجی متصل کنید، درگاه HDMI کارایی خود را به شما نشان می‌دهد.

ایسوس مجموعه کاملی از درگاه‌های مختلف را برای آل این وان E5402 در نظر گرفته است
ایسوس مجموعه کاملی از درگاه‌های مختلف را برای آل این وان E5402 در نظر گرفته است

اگر تلفن هوشمند یا دوربین شما از حافظه رم SD استفاده کند، ایسوس یک راهکار قابل اعتماد برای اتصال به کامپیوتر در نظر گرفته است. شما می‌توانید از درگاه حافظه SD آل این وان E5402 برای اتصال مستقیم حافظه رم به کامپیوتر استفاده کنید. در نهایت به جک  3.5 میلی‌متری هدفون می‌رسیم که صدا را با کیفیت گوشنواز به گوش شما می‌رساند. تنها مشکل این دستگاه در خصوص درگاه‌های ارتباطی عدم پشتیبانی از درایو نوری یا Optical Drive برای اجرای سی‌دی یا DVD است.

کیبورد و موس؛ آل این وان تنها به دست شما نمی‌رسد

ویژگی مهم کامپیوترهای یکپارچه یا AiO سادگی استفاده از آن است. برای استفاده از یک آل این وان تنها به سیم برق نیاز دارید، چراکه تمام نیازهای شما در کارتن دستگاه وجود داشته و پک کامل به دست شما می‌رسد. کیبورد و موس آل این وان E5402 کیفیت قابل توجهی دارد، کیفیت بالای صفحه کلید باعث می‌شود تا شما از کار با آن لذت ببرید.

استفاده از کامپیوترهای آل این وان آسان است
ویژگی مهم کامپیوترهای یکپارچه یا AiO سادگی استفاده از آن است

موس همراه با این آل این وان دقت مناسبی دارد اما آن را به گیمرهای حرفه‌ای پیشنهاد نمی‌کنیم. دقت این موس را برای کارهای گرافیکی سبک و کار با فتوشاپ مناسب می‌دانیم. البته که این موس برای کارهای اداری بهتر از عالی به حساب می‌آید اما آی تی هوم در زمان نوشتن یک مقاله تمام کاربران را در نظر می‌گیرد.

قیمت و ارزش خرید

آل این وان E5402 با سخت افزار و پیکربندی متفاوت به بازار عرضه می‌شود، به دلیل تفاوت در سخت افزار، قیمت آن نیز متفاوت خواهد بود. مدل‌های مختلف این دستگاه در سخت افزار، مقدار فضای ذخیره سازی یا لمسی بودن نمایشگر تفاوت دارند. اگر از ما بپرسید، پیشنهاد آی تی هوم نسخه لمسی است تا تجربه‌ای فوق العاده از کار با All in One داشته باشید.

نتیجه گیری

آل این وان ایسوس مدل E5402 از سری ExpertCenter می‌تواند بهترین انتخاب برای سازمان‌ها و مصارف خانگی باشد. برای خرید این مدل یا مدل‌های مشابه همین حالا با کارشناسان فروش آی تی هوم تماس بگیرید، ما شرایط ویژه‌ای را برای شرکت‌ها و سازمان‌ها در نظر داریم که نباید آن را از دست بدهید.

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر خود را به فارسی بنویسید.
به چه نامی کامنتتان را نمایش بدهیم؟
شماره تماس نمایش داده نمی‌شود!